Ingenting är omöjligt!

Hello sunshines. =)
Har hela dagen varit på ett sådär-humör men det blev bättre nu när min Bebbo skrev ett sms, inget speciellt egentligen men det fick mig iallafall på bättre tankar. Först skulle jag inte gå på dansen ikväll men i sista sekund ändrade jag mig och sprang till träningen. Sedan jag kom hem har jag duschat, pluggat och pratat med mamma. Hade egentligen tänkt att jag skulle stanna hemma och plugga för jag hade extremt mycket att göra tills imorgon, men jag hann ändå klart med det mesta. Skulle egentligen sovit nu (är förkyld = extra trött, suck) men var tvungen att göra skolarbete på datorn så det gick ju inte så bra med det men nu har jag laddat upp med en stor kopp te och ska sätta på dansfilmen Step up.

Imorgon blir det fika med mina finaste tjejer, är så glad att jag har dom! På kvällen är det en träningsfri dag så då ska jag plugga rejält hade jag tänkt. Jag tror inte vi kommer få läxor imorgon pga att vi har så sjukt mycket redan men jag tänkte fördjupa mig i matte och so. Lite eget arbete, med egna idéer krävs det då... Men det gillar ju jag och utmaningar är något jag inte är rädd för. Tråkigt allt skulle vara om man inte vågade ta risker. Vad kan hända? Något går fel, men so what, man kan fixa felet. =) Oj, nu blev det väldigt långt så nu ska jag inte besvära er med mitt tjat längre om skolan osv. Men för första gången, jag gillar skolan! Och vårt schema är underbart, som ett extra plus liksom. Godnatt!

Btw, visste ni att 2 butiksägare i Jordbro har sålt sprit till alla åldrar, och har fått 1,6 miljoner för allt de sålt. 5000 kunder hann de köpa ut till innan polisen kom på dom. Båda nekar nu brottet men jag hoppas på att de istället erkänner istället för att polisen ska få fram tillräckligt med bevis mot dom och att de i slutändan erkänner. Polisen kommer på er oavsett. Nu får ni ta konsekvenserna för det ni gjorde, ska bli spännande att läsa om påföljderna för det här brottet.

Ååh, jag saknar Gotland... Och jag typ dog av ångest för att jag inte hade en pincett och mina ögonbryn växer som ogräs. -.- Jag hade de noppade och fina när vi åkte dit men när jag kom tillbaka såg det förjävligt ut, samma sak när jag var i Spanien, men där växte tillochmed hår på ben osv som ogräs. Jag hade mycket på hjärtat, men nu är jag klar. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0