Old school

Godmorgon. =)
Jag vaknade upp genomförkyld, ingen bra början på dagen men en varm kopp te fick mig att bli lite piggare. Jag är nyförälskad i te, så gott!

Igår startade dansen igen och första stilen på veckan var Old school (hiphop), jag fick ännu ett bevis på varför jag aldrig har gillat att dansa hiphop, det är inte min grej. Hehe, jag håller mig helst till house och dancehall. Men jag vill utvecklas som dansare så jag ska gå på hiphopen ändå. =)

Idag är det som vanligt orientering på idrotten vilket betyder att jag måste ta med min cykel. Jaja, Bebbo kommer hit om en stund, kanske Angela också. Känner att jag behöver prata med dom... Ikväll blir det House-träning, yeah!

Kom fan inte tillbaka till mig och säg förlåt sen när du inser att du gjort fel val. Och du är så dum i huvudet som inte ens tänker på hur fan jag mår när du håller på såhär? Kalla inte andra falsk när du är den mest falska. Jag trodde att du var annorlunda, som INTE skulle göra såhär. Men jag hade fel, och nej, om du kommer sen en dag och säger förlåt så kommer jag inte finnas kvar. Idiot.

ÄKTA. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0