Sverigedemokraterna


Ni borde för i helvete skämmas, och jag skäms också över att jag inte har många helsvenska vänner och sen kommer SD och vill få bort alla utländska från Sverige? Skäms över att jag är svensk i det här tillfället när det är andra svenskar som är med i SD och att många i Sverige har röstat på dom, vad fan tänker ni med? Ni är ju helt sjuka i huvudet. Ni förtjänar inte att få vara med i riksdagen ELLER att få era åsikter hörda. För vet ni, Sverige välkomnar allt och alla, oavsett bakgrund, och ni verkar inte ha fattat att de känner sig kränkta? Jävla skitsverige, allt hat jag har till SD!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SD vill inte alls "få bort alla utländska från Sverige", de vill minska invandringen och det är verkligen inte samma sak. Därmed kan man inte säga att de är rasistiska eftersom att vi är det land som tar in flest invandrare/år. Och eftersom att vi tar in så många invandrare har unga mycket svårare att få jobb och bostad eftersom invandrarna behöver en bostad och jobb. DÄRFÖR vill SD minska invandringen och de vill absolut inte skicka ut någon ur Sverige, SD vill bara förbättra saker för oss själva - för samhället och vårat eget land. Ibland måste man vara egoistisk och tänka på sitt eget bästa, eller i det här fallet; landets bästa. Hoppas du fick en tankeställare.......

2010-09-22 @ 13:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0