Take me back to Spain!

Hello peeps. ;)
Idag kom Angela och Marre till mig på morgonen, och vi cyklade till skolan, på bilden var vi på någon utställning. Det var orientering på idrottstimmen, jag och Nadja failade, haha. 1. Vi gillar inte orienteringsbanan. 2. Vi hade ingen klocka = vi visste inte när vi skulle springa tillbaka. 3. Vi hittade inte kontrollerna. Haha, vi kom tillbaka 15 min senare än vad man skulle med EN kontroll, braaaaaaa! Haha det går säkert bättre nästa gång. På engelskan hade vi ett oförberett prov. Sedan när jag och Nadja var på väg hem suktade vi ihjäl varandra, ååh jag vill till godissvampen. Hinner jag cykla dit nu innan Idol börjar? Eller nej, jag orkar inte. Men nu hade jag tänkt börja plugga, som vanligt gör jag allt i sista sekunden men det ska bli ändring på det nu.

Förresten, ta mig tillbaka till värmen och min syster. Ååh, underbar vecka! :( Kolla min facebook om ni vill se alla bilder från Spanien, för datorn hackar bara när jag försöker lägga upp här. Men nu väntar svenskastenciler, matteboken, mattestencil och något spännande (tack och lov något positivt) väntar också, nämligen politik. =) Moderaterna suger, på riktigt, jag vill också rösta! :( Jaja, slutsnackat för min del. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0