Te = beroendeframkallande!

Just nu sitter jag och äter frukost, och te är faktiskt beroendeframkallande! Jag började dricka det i onsdags eller tisdags och sedan dess har jag druckit det 2 ggr om dagen. Forest fruit flavour ♥

Ska möta tjejerna innan skolan, jag kom även på att jag och Nadja har internprao idag. Jag vill inte. Tråkigt. Jaja, vi får glass iallafall, hehehe. :) Idag är det mycket i skolan, har 1 provdebatt, matteläxa, artikel som man ska redovisa. Idag har vi 4 lektioner och 3 av dom är det något med läxa eller prov. Jaja, efter skolan ska jag hem och sova. Har jag sagt att jag hatar Sverige? Puss!

Ta mig tillbaka! Inte okej att en tjej flashar snett bakom mig på bilden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0